2024-03-21

Komentarz Krystyny Helińskiej w najnowszym wydaniu magazynu Obiekty

W najnowszym artykule magazynu Obiekty, poruszony został temat instytucji wizji lokalnej, która jest nieodłącznym elementem procesu przetargowego w branży facility management (i nie tylko).

Jej najważniejszym aspektem jest relacja między klientem a dostawcą. To właśnie podczas takiego spotkania tworzy się tzw. "chemia", która może determinować powodzenie współpracy.

Kompetencje miękkie dostawcy, takie jak: umiejętność budowania relacji, empatia i otwartość na dialog są kluczowe dla osiągnięcia wzajemnego zrozumienia i zaufania. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem, w którym Krystyna Helińska, Doradca Zarządu PZN, dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat blasków i cieni pracy facility managera oraz znaczenia właściwej komunikacji i relacji biznesowych.

https://tiny.pl/dt9td

Jeśli mają Państwo życzenie dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu!

Aktualności

Andrzej Zalega i Krystyna Helińska na Gali "Etyczna Firma" Pulsu Biznesu

CZYTAJ

Życzenia Wielkanocne od PZN

CZYTAJ

Sukces w dbałości o jakość: PZN ponownie przedłuża certyfikat ISO 9001

CZYTAJ

Nowy Rok, Nowy Klient i Nowe Wyzwania

CZYTAJ

PZN sponsorem świątecznej gali "Gwiazdka z Fantazją"

CZYTAJ

Życzenia świąteczne od Zespołu PZN sp. z o.o.

CZYTAJ