TECHNICZNE
UTRZYMANIE
BUDYNKÓW

Poprzez techniczne zarządzanie nieruchomościami rozumiemy nie tylko naprawy oraz usuwanie awarii, ale przede wszystkim bieżące utrzymanie wszelkich instalacji w doskonałym stanie technicznym. Regularne przeglądy, konserwacja i modernizacja instalacji pozwalają na zoptymalizowanie cyklu życia nieruchomości naszych Klientów oraz na rozsądne zarządzanie wydatkami związanymi z eksploatacją budynków.

Zajmujemy się konserwacją, naprawami i usuwaniem awarii instalacji elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, sygnalizacji pożaru, przeciwkradzieżowych i innych. Do naszych działań należą także roczne oraz pięcioletnie przeglądy obligatoryjne wymagane prawem budowlanym (m.in. pomiary instalacji elektrycznych i odgromowych, kontrole instalacji gazowych, sanitarnych oraz przewodów kominowych).

W naszej działalności uwzględniamy zarówno przestrzeganie norm prawnych (prawo budowlane, przepisy ppoż. i inne), jak i indywidualne Państwa potrzeby.

Nasza oferta technicznego zarządzania nieruchomościami obejmuje:

  • konserwację, serwis oraz remonty i modernizację wszelkich instalacji technicznych,
  • obsługę awarii w obiektach – likwidacja usterek, nadzór zabezpieczenia miejsca awarii oraz usuwania skutków awarii,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i zarządzanie gwarancjami,
  • współpracę z urzędami – UDT, nadzór budowlany, Sanepid i inne,
  • wsparcie procesu odbioru nieruchomości,
  • kompleksowe przygotowanie eksploatacji budynku (plan obsługi nieruchomości, plan przeglądów okresowych oraz bieżących konserwacji).

Oferujemy audyt energetyczny, dzięki któremu mogą Państwo zoptymalizować wydatki związane z zużyciem mediów oraz energii. Nasze działania zapewnią do 20% niższe rachunki za gaz, prąd i ciepło. Analizujemy Państwa dotychczasowe koszty oraz negocjujemy nowe warunki z dostawcami mediów, wybierając najkorzystniejszą ofertę – również poprzez zmianę dostawcy.

Korzyści:

  • optymalizacja wydatków związanych z użytkowaniem nieruchomości,
  • współpraca z rzetelną firmą,
  • wykwalifikowana kadra fachowców,
  • usługi na terenie całego kraju,
  • service desk – obsługa zgłoszeń 24h/7,
  • spersonalizowany system informatyczny do planowania i monitorowania prac,
  • doświadczenie w obsłudze wiodących firm w Polsce od 1996 r.

Dlaczego pzn

Działamy od 1996 r. - jesteśmy silną i stabilną firmą w naszej branży.

Dysponujemy własnymi stacjonarnymi oraz mobilnymi ekipami technicznymi na terenie całej Polski.

Pomoc 24h/7 – infolinia service desk.

System informatyczny Syriusz - możliwość pełnej kontroli i śledzenia realizacji zleceń.

Dedykowany opiekun Klienta.

Transparentna i długofalowa współpraca.

5 200

obsługiwanych obiektów

12 000

zleceń serwisowych miesięcznie

1,5 mln

m2 powierzchni, o którą się troszczymy

1 000

specjalistów różnych branż

24 000

urządzeń HVAC
pod naszą opieką
  • Działamy na rynku
    od 1996 r.
  • 100%
    polska firma
  • Kapitał zakładowy
    2 556 000 PLN
  • Działamy według
    ISO 9001
  • Polisa ubezpieczeniowa
    10 000 000 PLN
  • Centrala w Warszawie
    i biura regionalne.