sekretariat@pzn.com.pl
+48 22 220 99 90

System zarządzania jakością w PZN

Aktualna norma dotycząca wymagań systemu zarządzania jakością to ISO 9001:2015.

Certyfikat utrzymujemy od 2004 r. i regularnie poddajemy się audytom oraz stale doskonalimy wszystkie procesy biznesowe.

Realizujemy nasze cele biznesowe poprzez zachowanie dużej orientacji na Klienta, dobrą współpracę z Partnerami (naszymi dostawcami usług i materiałów), dbając przy tym o swoich Pracowników. Chcemy też tworzyć nową jakość poprzez współpracę z konkurencją.

Zawsze działamy zgodnie z obowiązującym prawem. Każdego dnia podejmujemy działania, które udoskonalają nasze procesy i wyzwania, które wpływają na nasz rozwój.

5 200

obsługiwanych obiektów

12 000

zleceń serwisowych miesięcznie

1,5 mln

m2 powierzchni, o którą się troszczymy

1 000

specjalistów różnych branż

24 000

urządzeń HVAC
pod naszą opieką
  • Działamy na rynku
    od 1996 r.
  • 100%
    polska firma
  • Kapitał zakładowy
    2 556 000 PLN
  • Działamy według
    ISO 9001
  • Polisa ubezpieczeniowa
    10 000 000 PLN
  • Centrala w Warszawie
    i biura regionalne.