sekretariat@pzn.com.pl
+48 22 220 99 90
2024-03-21

Komentarz Krystyny Helińskiej w najnowszym wydaniu magazynu Obiekty

W najnowszym artykule magazynu Obiekty, poruszony został temat instytucji wizji lokalnej, która jest nieodłącznym elementem procesu przetargowego w branży facility management (i nie tylko).

Jej najważniejszym aspektem jest relacja między klientem a dostawcą. To właśnie podczas takiego spotkania tworzy się tzw. "chemia", która może determinować powodzenie współpracy.

Kompetencje miękkie dostawcy, takie jak: umiejętność budowania relacji, empatia i otwartość na dialog są kluczowe dla osiągnięcia wzajemnego zrozumienia i zaufania. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem, w którym Krystyna Helińska, Doradca Zarządu PZN, dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat blasków i cieni pracy facility managera oraz znaczenia właściwej komunikacji i relacji biznesowych.

https://tiny.pl/dt9td

Jeśli mają Państwo życzenie dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu!

Aktualności

Andrzej Zalega otrzymuje Absolutorium na Walnym Zebraniu Delegatów 2024

CZYTAJ

PZN partnerem konferencji Obiekty Navigator

CZYTAJ

Krystyna Helińska uczestniczką panelu dyskusyjnego podczas konferencji Obiekty Navigator

CZYTAJ

Andrzej Zalega i Krystyna Helińska na Gali "Etyczna Firma" Pulsu Biznesu

CZYTAJ

Życzenia Wielkanocne od PZN

CZYTAJ

Sukces w dbałości o jakość: PZN ponownie przedłuża certyfikat ISO 9001

CZYTAJ